SELAMAT DATANG KE BLOG JPH (TERIMA KASIH) SESI JUN 2016

laman aktiviti JPH

laman aktiviti JPH

Followers

Thursday 14 August 2014

Majlis Marhaban JPH

SATU


OGOS, 14- RESTOREN SRI BAIDURI: Majlis Marhaban sempena meraikan Syawal merupakan acara tahunan yang dilaksanakan oleh Politeknik Ibrahim Sultan(PIS). Semalam, Jabatan Pelancongan dan Hospitaliti (JPH) telah menerima kedatangan kumpulan marhaban dari Unit Khidmat Pengurusan Am (UKPA) dan beberapa unit yang lain dalam usaha mengeratkan silaturrahim antara staff PIS. Turut hadir dalam majlis marhaban tersebut ialah Timbalan Pengarah Akademik PIS, Pn Hajah Suzanah Binti Hashim.

TIGA

Majlis anjuran JPH ini dilaksanakan bersama Kelab Kebajikan JPH yang diterajui oleh En. Khairul Faizal Bin Daros, En. Rezal bin Miskam dan Cik Wan Mahirah binti Wan Ibrahim dan staf JPH. Manakala menu hidangan utama majlis marhaban kali ini iaitu Soto dan Laksa istimewa disediakan oleh JPH Chef Team iaitu Cik Cik Azizah, dan Cik Shufiah.

Majlis dimulakan dengan marhaban dan selawat  bersama hampir 60 orang staff UKPA dan JPH dan kemudiannya ucapan aluan oleh Ketua Jabatan JPH dan wakil dari UKPA. Kemudiannya, majlis turut meraikan seorang staf JPH yang akan bercuti melanjutkan pengajian ke peringkat PHD iaitu Pn. Logaiswari dan Pn Halimahtul Sa'adiah. Turut disambut ialah staf JPH yang meraikan hari ulang tahun kelahiran iaitu Pn. Norazimah dan En. Rossi.
DUA

Kami dari warga JPH mengucapkan jutaan terima kasih atas kehadiran semua ke jabatan sempena majlis ini. Tidak lupa kepada Chef Team dan Kelab Kebajikan JPH serta staf JPH yang bertungkus-lumus menjayakan majlis ini.

Laporan disediakan oleh: admin

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...