SELAMAT DATANG KE BLOG JPH (TERIMA KASIH) SESI JUN 2016

laman aktiviti JPH

laman aktiviti JPH

Followers

Sunday 20 July 2014

Program Semarak Ramadan, DHK3A



Program Semarak Ramadan


Pasir Gudang, 18 Julai 2014, Jumaat -: Satu program Semarak Ramadhan bersama penduduk Kampung Sungai Latoh Kong Kong telah diadakan oleh pelajar DHK 3A. Program bersama komuniti ini disertai oleh seramai 19 orang pelajar bagi memenuhi keperluan kursus Softskill. Program ini merupakan salah satu mini projek yang dinilai bagi membentuk kemahiran, menanam semangat berpasukan dan menambah pengalaman mengendalikan acara. 

Pelajar-pelajar ini diiringi oleh 2 orang pensyarah softskill program Diploma Pengurusan Hotel dan Katering iaitu Pn.Zuhaila Yusof dan Pn.Norfazira Kusin. Antara aktiviti yang dilaksanakan ialah pelajar bersama penduduk kampung sama-sama memasak bubur lambuk sebanyak 15 kilo,  di surau Kampung Sungai Latoh dan mengedarkan kepada semua penduduk kampung sekitarnya.


Pensyarah Softskill DHK3A, Pn. Zuhaila turut menyatakan setinggi penghargaan kepada Tok Arrifin selaku ketua kampung yang sudi menerima kehadiran pelajar dan pensyarah dan memberikan kerjasama yang baik sepanjang program ini berlangsung. Program turut dimeriahkan lagi dengan kehadiran Tn Syed Shikh Syed A.Kadir selaku Ketua Jabatan Pelancongan dan Hospitaliti serta En.Mohd Amin Bin Zakaria selaku Ketua Ketua Program unit Pengurusan Hotel dan Katering.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...